Tõrva Gümnaasiumi juhtimiskultuur peegeldab meie meeskonna pühendumust pakkuda kvaliteetset haridust kõigile meie õpilastele. Juhtimine on korraldatud nii, et see toetaks õppe- ja kasvatustööd, tagades iga õpilase arengu ja heaolu. Eesmärk on tagada igale õpilasele parim võimalik hariduslik keskkond, toetades individuaalset ja kollektiivset arengut. Kooli juhtimises osalevad aktiivselt nii õpetajad, õpilased, vanemad kui ka kohaliku kogukonna esindajad, et üheskoos luua toetav, kaasav, edumeelne ja headele suhetele tuginev õpikeskkond.
Juhtimisstruktuur on loodud selleks, et tagada kooli sujuv ja tõhus toimimine. Eesmärk on edendada avatud suhtlemist ja koostööd, võimaldades igal tasandil panustada otsustusprotsessidesse. Juhtmeeskonna missiooniks on luua õpilastele parimad võimalikud võimalused põhi- ja üldkeskhariduse omandamiseks ning koolikohustuse täitmiseks. Direktor vastutab kooli üldise strateegilise ja majandusliku juhtimise eest, samas kui teised juhtmeeskonna liikmed koordineerivad spetsiifilisemaid valdkondi nagu õppetöö ja huvitöö korraldus, õpilaste heaolu. Direktor on juhtimiskultuuri kandja ja eeskuju, pakkudes parimat tuge oma meeskonnale, avades oma töötajate potentsiaali, et seeläbi saavutada parimaid tulemusi.
Õpilasesinduse esmaseks ja kõige tähtsamaks ülesandeks on kõikide õpilaste õiguste ja huvide kaitsmine ning edendamine, et kõikide õpilaste hääled oleks kuuldud ja nende ettepanekud arvesse võetud. Õpilasesindus on õpilaste poolt valitud organ, mis püüab igapäevast koolielu omanäolisemaks ja elavamaks muuta, mis annab teotahtelistele õpilastele õiguse esindada ja kaitsta õpilaskonda nii koolis kui ka kooliväliselt. Õpilasesindus korraldab üritusi, esindab õpilaste huve kooli juhtkonna ees ja on sillaks õpilaste ning õpetajate vahel.
Õppenõukogu on pedagoogiline nõuandev organ, mis koosneb kooli õpetajaskonnast. Õppenõukogu peamine ülesanne on arutada ja teha otsuseid õppekava, õpetamismeetodite ning hindamiskorra osas. Samuti käsitleb õppenõukogu õpilaste edasijõudmist, tunnustamist ja distsipliiniküsimusi, tagades, et õppe- ja kasvatustöö oleks suunatud iga õpilase arengu toetamisele.
Hoolekogu on tegutsev organ, mis ühendab õpilaste vanemaid, kooli töötajaid ja kohaliku omavalitsuse esindajaid. Hoolekogu eesmärk on toetada kooli tegevust, edendada kooli ja kodu koostööd ning osaleda kooli arengukava koostamises ja elluviimises. Hoolekogu on oluline partner kooli juhtkonnale, pakkudes nõu ja toetust kooli eesmärkide saavutamisel.